Csatlakoztatott készülékek - Az alkalmazás nem tud csatlakozni a készülékhez
Probléma
- Az alkalmazás nem tud csatlakozni a készülékhez
- A kijelzőn a „csatlakozási hiba” üzenet látható
- A képernyőn megjelenik a "Nem sikerült csatlakozni a WiFi-hez" üzenet
Vonatkozik
- WIfi funkciós készülékek
Megoldás
1. Kizárólag az adatkapcsolati rendszert támogató készülékek kompatibilisek az alkalmazással.
Lehet, hogy a készülék nincs felszerelve az adatkapcsolati rendszerrel.
Ha nem ez a helyzet a készülékkel, akkor előfordulhat, hogy hiba lépett fel a WiFi hálózati csatlakozással, VAGY a készüléket nem regisztrálták.
2. Ellenőrizze, hogy mobilkészüléke csatlakozik-e a vezeték nélküli hálózathoz.
Ellenőrizze a vezeték nélküli hálózatot és a routert. Indítsa újra a routert.
3. Ha problémák merülnek fel a vezeték nélküli hálózattal, lépjen kapcsolatba a vezeték nélküli hálózat szolgáltatójával.
4. Vigye a routert a lehető legközelebb a készülékhez.
5. Konfigurálja újra a készüléket és a mobil eszközt.
A készüléket, az intelligens eszközt vagy mindkettőt újra kell konfigurálni, mert új router került telepítésre, vagy a router konfigurációja megváltozott.
Hasznos volt ez a cikk?
Kapcsolódó cikkek
- Készülék megáll program közben
- A mosógép zajokat bocsát ki és rázkódik centrifugálás közben
- A mosógép nem centrifugáz, vagy túl hosszú a centrifugázási fázis
- Mosógép kijelzőjén lakat látható - AEG
- C9 vagy F9 hibakód látható a mosógép kijelzőjén
- A mosási ciklus rövidebb / hosszabb, mint a kijelzőn látható
- Nem indul el a nemrég üzembe helyezett készülék
- Szürke foltok a ruhaneműn a mosógépben történő mosás után
- Sötét vagy barna foltok a ruhaneműn
- Ha nem jut mosószer a mosógépbe vagy víz marad az öblítő rekeszben